måndag 20 september 2010

Sissela Benn

När jag uppdaterade min status på fejan insåg jag hur tragiskt mitt liv ser ut just nu. Ikväll kl 21.45 ska jag göra det jag längtat och sett fram emot. Jag ska titta på tv. Det är faktiskt inte vilken tv som helst utan Annelie på ettan med Sissela Benn. Hon är förmodligen Sveriges roligaste människa. Hon ska få göra min kväll. http://svtplay.se/t/138756/i_anneli
Jag är 26 och jobbar på ett cafe. Jag har inga kompisar och ingen pojkvän.
Kolla hur mina bananer ser ut.

I endast en vecka till ska jag leva pensionärliv. Underbara Louise och jag kom idag fram till att målet är att ha med mig på klass nästa måndag. Det är nästan oroväckande vilken dansabstinens jag haft. Oroväckande hur beroende man är utav dansen, och hur man inser att man aldrig skulle klara sig utan den.

Jag kommer aldrig klara av och vara pensionär. Så sjukt jävla tråkigt.
När någon frågar vad man gjort under dagen och man hör sig själv säga
-.. och sen tog jag mig en smörgås..
inser man att situationen icke längre är hållbar.

-Vad ska jag ha på mig? Kan man matcha beige med.. egiet? Det kan man väl? Eller mörkblått och svart? Hur är det nu med det? Får man lov o ha mörkblått och svart? det får man inte va?
-Jo gud jo. Ha det. Det viktigaste är att man inte är jätteful i ansiktet.

1 kommentar: