lördag 18 september 2010

Loveletter

Som OM min dag inte varit tillräckligt dålig!?

Efter vi gjort ett försök till att shoppa bort hjärnan, men istället lyckats shoppa upp mina naprapatpengar,
gick jag förbi Majs och skulle hämta min post.
Min tre-räkning fick mig att inse att jag måste sluta ha telefonsex. Fetaste räkningen och inte en orgasm. Detta är humor ala Mal om någon råkar läsa och inte förstå detta.
Tyvärr var min tre-räkning fet av anledning som jag inte har någon förklaring till.

Nästa brev var en kallelse till kvinnokliniken. Mariah förklarade att det bara var ett cellprov.
-Du vet, en kall pinne in i fittan och gägga runt lite, sa Majs lugnande
-Nae.. jag vill inte, sa jag och lät som Alfons Åberg
Jag bad Mariah följa med som stöd var på hon svarade att det inte
gick- för hon var inte lika gammal som jag.

Det sista brevet hoppades jag skulle vara ett vackert kärleksbrev från en lång,
muskulös och generös man i 26 års åldern.
Jag öppnade brevet med pirr i magen och fick till min besvikelse se att det var en undersökning.
"Hur är livet som sambo?"

-Hur faa-aa-n ska jag kunna veta det, sa jag med gråten i halsen,
rev sönder pappret och gick hem med dubbla cigg i mungipan.

2 kommentarer:

  1. Men bejbie.. Jag sänder lite kärlek i ett virtuellt kärleksbrev. Love u. <3

    SvaraRadera
  2. Älskar dig mer, min smartaste vän <3

    SvaraRadera