lördag 11 september 2010

Förfest bloooogg

Hipp hipp hurra för idag är det min dag. Eller ngt. Idag är jag ännu äldre, mognare och visare än igår. Det märkte jag direkt när jag vaknade svettik som en lök och förstod att jag var i klimateriet.När jag srurrat mig ur dubbla duntäcken insåg jag att jag var en svettlök av mer naturliga skäl när man är 23 år. Den 11e september firar vi genom en heltappning. Nu sitter vi och myser med vackra damer at Majs. Snart rör vi oss mot Tornet som är bokat av tre herrar i dessbästa ålder. Mogga, Adebjörk och Möller är alla mogna män som just fyllt trettio. Alla, läs nästan alla, ko9mmner att vara där. Redan på systemet idag vart jag förvarnad av ridgossen Charles nmed flera att förbereda mig på att hamna under bordet. Det ser vi fram emot. Jag behöver vara där ett tag för att rensa hjärnan på slaggprodukter. Kan man ha mjölksyra i hjärnan? I så fall har jag det. Garanterat. Hur mycket jag än älskar alla här i Linköping älskar jag att jag saknar Stockholm och skolan. Must be faith.

Ewah, Kajs, Linnea, Maddo, Linda, Sigga, Carro och Anna är horor som är utspridda i och utanför Sverige. Jag saknar dom. Ikväll ska jag hångla med Tuttis och låta det överväga dom andra brudarnas frånvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar