torsdag 23 september 2010

Oh, herregud


Igår var familjen tappsson ute och svassade.
Två drinkar blev fem fish,
fem fish blev shotkanna,
shotkanna blev helrörsbord,
helrörsbord blev dyngfylla och ett mystiskt uppvaknande imorse.

Det tog mig två minuter för att lokaliserna vart jag var. När jag insåg att jag var i min säng pustade jag ut och försökte sätta mig upp. När jag äntligen kom till sittandes insåg jag att alla kläder var på, likaså min vänstra sko. Högerskon hittade jag nere på sin plats i hallen. Jag måste glömt att jag hade två fötter när jag tog av mig skorna inatt. Mina linser hade växt fast i ögonen och jag gjorde charmiga blink övningar för att få dom lös.

Om en timma ska jag få massage. Tyvärr en otrevlig massage. Inga tända ljus och ingen musklig, välutrustad man. Bara jag och Louise. Vi mot muskelkakorna som ska tryckas bort. Jag är en lycklig kvinna.
Jag drömde att jag hade sex inatt. Det var ungefär 17:e natten i rad jag drömmer om sex.
Betyder det att jag borde ligga? Jag får lägga ut en annons på blocket.
"Hane med det rätta knycket sökes/ Sugen lax"

Oh, herregud vad jag inte vill vara jag idag.
Fast jag vill ännu mindre vara Maria
-Jag spydde tre gånger i munnen och svalde det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar