måndag 27 september 2010

Back on track

Nya övningar, nya koreografier- Nytt, nytt, nytt. Tur att min hjärna sitter fast, annars hade han trillat baklänges denna vecka. Visste ni att strutsens ena öga är större än dess hjärna? Strutsen kanske inte är så smart, men dom ser asbra. En som ser mindre bra är Tommy-boy. Han försökte komma undan med att han såg lite sämre när det var mörkt ute och bad därför mig läsa på skyltarna. Det var inte mörkt, det var molnigt, men jag sa inget och hjälpte snällt farbror med mina unga ögon.

Snart börjar I Annelie med grymma Sissela Benn. Idag gjorde jag en upptäckt som inte kommer att gynna mig i min dansutveckling. Jag upptäckte något som jag förr aldrig sett och något som ingen annan ser, men min modernlärare är så sjukt lik Sissela Benn. Jag ville fnissa hela klassen för hon var så rolig fast hon inte visste. Hoppas det går bort och att jag är en mogen kvinna med pli på mig själv till nästa klass. Efter klassen berättade jag det trevliga upptäckten för henne och insåg att hon inte tog det som en komplimang. Jag skulle bli jätteglad- hon är ju skitkul!

Annars har jag bantat hela dagen
- fy fan vad tråkigt det är..

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar