söndag 12 september 2010

Internt

Idag har jag haft bästa dagen. Vi var ute hos mamma o Jögga i Rimforsa och åt så sjukt jävla god mat. Jag MÅSTE lära mig laga mat, eller kanske snarare bara ta mig tiden att göra något innehållande fler än två ingredienser. Mina benhinnor höll på att döda mig så Jögga erbjöd mig lite knark vilket jag glatt tackade ja till. Han har nyligen opererat höften och har fått smärtstillande innehållande massa gödigt som man blir yr i bollen och tappar all känsel av. När jag kom hem kände jag mig hög som ett hus och hade galet skojsamt i min ensamhet.

Igår var det kalas. Mogga o co hade fixat asgrym fest på Tornet som vart hur lyckad som helst. Min hjärna muckade, men lyckades vara mig själv mellanåt.
Min älskade lillasuster. Hon tyckte att det var förjävla kul att jag är vig i ryggen och böjde mig sexigt bak på dansgolvet. Tyvärr tappade hon mig och tyvärr tog jag emot mig själv med huvudet följt att en full Majs över mig. Tyvärr hände detta mer än en gång och tyvärr är jag inte kvinna nog att bära klänning. Tur att jag hade mina festkallingar på mig.
Tur att det var en lögn att jag hade en son. Vilken tragisk mor jag skulle vart annars. Nu är jag bara tragisk. Självklart på en charmigt vis.
Maj var vid hemfärden taxiansvarig och skötte sig exemplariskt. Hon försökte med chaffören genom den uppvevade rutan. Det gick sådär. Lilla flickebarnet så uppspelt över sin första beställda taxi i eget namn.
-Ehh.. eehh Mariah Jonsson. Mariah Jonsson!

Vi avslutade kvällen i vanlig ordning på City Grillen tillsammans med lilla hallonbusken Robert Hallin.
-Fan vad sexig du är
-Jag skulle säga tjock
När jag just höll på att slockna över kebaben fick jag en känsla av att jag var en mcflurry och skrattade åt den trevliga känslan i ca 34 minuter. Det är när man vinglar hem i sin ensamhet insnurrad i en filt likt en burka man känner att man lyckats ännu en gång. Idag har jag brännässel utslag på benen, en käke som ev är ur led samt några golfbollar i bakhuvudet.

Steve, Steve, Steve. Underbara Steve. Don`t worry- be happy <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar