torsdag 19 augusti 2010

Tarzan & Johansson

Jag älskar när man vaknar upp dagen efter och är så jävla skönt bakis. Man njuter. Kanske inte av bakfyllan, men av känslan av hur jävla grym kväll man haft. Alla va där. Nästan alla. Alla var underbart taggade och alla tappade det på det mest underbara vis.

Igår var en hyvens grabb ute. Han ville ligga med alla o jag såg han bjuda minst 62 tjejer på en drink. Alla tjejer tog drinken, tackade och gick.  En annan trevlig man var en som tyckte jag hade en charmig bakdel. Han tyckte sig även ha rätt att klämma lite på den med jämna mellanrum. Jag tog fram Johansson i mig och hota med att kastrera han. Efter det var det ingen som klämmde på mig mer. En tredje man visa mig en bild på hans sovande pillidick. Han tittade förväntansfullt på mig "nåå, ligga?" Jag skyllde på akut diarre och avvek. Jag ska be till jesus och hans vänner om att få bli flata. Fast först ska jag fråga om man måste mumsa fitta då. Måste man får jag fundera på saken. Amen

Tarzan och Johansson var tillbaka igår. Johansson var virrig på fisk och förlade sin handväska. Johansson freka. I väskan låg det där läppglanset som gör så ont, det där som Chefen gav Johansson för Johansson tyckte om det så hemskt mycket. Johansson älskar Chefen. Johansson irrade rund i hela källaren för att hitta den borttappade väkan. Helt plötsligt ser Tarzan Tjyven. Tarzan haffar tjuven och tjuven gör motstånd. Johansson hjälper Tarzan. Tjyven är chanslös. Tjyven börjar gråta. Det visar sig att tjyven inte var någon tjyv utan Prins Ersans vän. Tarzan och Johansson fick be om ursäkt.

Idag var Tarzan och Johansson hos mormor. Mormor är sämsta bakfyllemedicinen. Hennes röst är himlans klämkäck om man säger. Jag hör dåligt, men vad mormor säger missar jag aldrig. Alltid högt. Alltid i falsett.
Hon skrattade åt mig när jag kom. Jag tror hon tyckte att jag var ful. Sen grät hon när jag skulle åka.
Nu är det dags att tvätta bort gårdagens smink och ta nya tag.

Ligga eller stå- nu måste jag gå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar