måndag 9 augusti 2010

Första gången..

... är lite nervöst, smärtsamt och blir sällan bra. Det är väl ungefär vad detta kommer resultera i.
Vem kan med handen på hjärtat säga sig ärligt ha trott att JAG skulle starta en blogg? Min hand är nere. Men nu sitter jag här med en bajsbrun blogg vars bakgrundsmotiv ser ut att vara valt av självaste Napoleon.
Nog tror jag att denna blogg bör tas med en nypa salt, både utseendemässigt och innehållsmässigt. Vad annars kan man göra med en blogg som ser ut som en enda stor diarrèhög.

Jag älskar att skriva. Det har jag alltid gjort. Alltid i smyg. Jag är utåt sett ingen finkänslig person som säger eller skriver vackra saker, öppnar sig och delar känslor i onödan. Självklart har jag som alla andra mina guldkorn som jag släpper in, långt in och nära hjärtat, men mina guldkorn kanske är färre än andras.

Jag kommer skriva mycket oseriöst och omogen & lite seriöst och övermoget.
Vi håller allt detta hemligt ett tag framöver. Om det floppar så det ingen som behöver veta att det ens hänt.

Över och ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar