söndag 15 augusti 2010

Sångstund

Jag tog ett jättekliv och levde vildmarksliv
Jag är en caaaaawboj
Jag lever som jag lär jag lever nu och här
Jag är en caaawboj
Men jag ångrar ingenting för I just love to sing
I are a caaaawboj
O om jag träffar en görl så kan det bli ett föl
Jag är en caaaawboj

Natuuuren är jättegrön, natuuuren är jätteskön
och i natuuuren finns inga svin
När naturen är jättefin

Jag trivs allra bäst när jag sitter på min häst
Jag är en caaaawboj
Ja det är jätteskoj att ha en häst som hoj
Jag är en caaawboj
Sen hände det en grej, jag träffade en tjej,
men ingen caaawboj
Hon var så fin och söt, jag tog min gun och sköt
Jag är en caaawboj

Natuuuren är jättegrön, natuuuren är jätteskön
och i natuuuren finns inga svin
När naturen är jättefin

EVRYBODY SJUNG

Natuuuren är jättegrön, natuuuren är jätteskön
och i natuuuren finns inga svin
När naturen är jättefin

Sjunga är kul- du är ful

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar