söndag 15 augusti 2010

Backdrunk

Hällo! My näjm is Kåboy Kurt. Aj lajk to rajd maj hårs. Aj love when its gnägging. It means it is häppy.

Mmm, tänk om man vore någon annan. Tänk om jag vore en kobojsare som bodde mitt ute i ingenstans och krattsade hovar och mockade bajs hela dagarna. En gång hade jag en Kåboy Kurt i mitt liv. Han prata amrikänska så det funka inte riktigt. Han var från Texas. Först tänkte jag att det låg i Mexico, men då tänkte jag fel. Jag är ganska bra på amrikänska när jag är full, men inte när jag är nykter. När jag är full är jag en hejare på engelska och pratar till och med med brittisk accent. Eller de låter nästan som brittisk accent. När någon pratar amrikänska med mig när jag är nykter blir jag nervös och stammar fram något som mest liknar finska. Även när jag skulle lära mig polska sa farmor att jag lät som en finne. Eller det var vad hon menade iaf "Näj, du loter fäl, du loter som Finland" Jamen ursäkta så mycket sa jag och funderade på en flytt till Mumindalen.

Igår var bästa kvällen. Grymt förmys och grym utekväll. Jag var lite orutinerad och råkade fiska lite för mycket och var därför pissfull vid ett. Efter att jag mått lite illa på mattan så mådde jag prima och var fit for fight igen. Orutinerat fast rutinerat kan man tänka.

Nu är jag hemma hos pappa. Som tur är är inte han hemma. Han skulle undra vem jag var och fråga vart jag gjort av hans dotter. Då skulle jag kunna säga att jag gömt na i mitt skatbo på huvudet. Eller att jag andades på henne så hon dog av alkoholförgiftning. Eller helt enkelt att jag käkade upp na. Fan vad hungrig jag är. Maaaaaaaaata mig!

Jag ska ringa till Sigrid och fråga om hon vill va min vän. När jag är bakis blir jag extra smart och funderar på saker jag inte funderar på annars. Funderingar som "är nutella och chips lika lyckat i praktiken som i teorin" eller "kan vem som helst lära sig spela fittpingis?"
Majsan fick ragg på fejan över mail
-Hej! Jag känner igen dig.. Spelar du pingis?

Knip och skjut- bollen ska ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar