lördag 28 augusti 2010

Förfest bloooogg

Nu sitter vi i Majsans lägenhet, läs min, och försöker bli fulla. Det går bra. Jag mår bra. Vi är bra. Jag älskar oss. Det är galet hur sjukt mycket jag lyckats sakna Linköping på bara fyra dagar.
Anna är lycklig, sambo och nästan gift. Jag och Bettan är bitterfittor, kåta och hur heliga som helst.
Anna berättar om sitt underbara sexliv och vi låtsas tycka det är sött och vacker. Egentligen hatar vi alla som får ligga bra. Är det för mycket begärt att finna en karlslok som utan karta och kompass kan hitta klittan?
-NEEEEJ- nu pullar du min navel igäään!
Kanske är det dags att inse hur det ligger till. Inse att det är dags att köpa en såndär Rabbit
-Vart är vi påväg!? På semester älskling..

Puss o knull- nu ska vi bli full

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar