måndag 21 februari 2011

Som ett brev på posten

Jag har ofta oflyt som sedan brukar lösa sig. Jag har förmodligen massa otursgener och massa turgener som bägge vill showa och visa sina skills.

Idag fick jag ett paket hem till Linköping. Majsan aka Nicke Nyfiken slet upp paketet och fann min plånbok innehållande körkort. På mitt körkort ser det ut som jag pussar mot kameran. Min kropp reagerar märkligt på nervositet vilket ger olika utslag vid olika tillfällen. Innan teoriprovet, när bilden togs, var jag så nervös att jag blev hångelsugen. Helt normalt.

Man kan fundera på varför inte mina tur vs oturs- gener slår ut varandra och gör mig till en normalt klumpig och virrig människa. Begreppet tur och oturs- gener är skapat av mig och något jag ska ta patent på om min vetenkapliga undersökning visar sig hjälpa forskningen framåt. Vad som är märkligt är att jag är en ganska smidig typ så länge jag vistas i en danssal. Så fort jag går utanför snubblar jag på en myra. Märkligt.

PLING!
Maten är klar.
Jäkla smidigt med Gorby`s piroger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar