onsdag 23 februari 2011

Rutin eller slentrial?

När jag ser på tv är jag okontaktbar för omvärlden. Jag går in i min bubbla och är så inne i det jag ser att jag till och med kan samtala med tv-folket. Det kan vara allt från en hetsig uppmaning till en fråga. Detta fick Lillan uppleva idag. Han säger att det är som att gå på cirkus varje dag när man bor med mig. Han menar att man aldrig riktigt vet vad som händer. Han säger att jag är oförutsägbar.
Jag är osäker på om jag är villig att hålla med.

1. Vaknar
2. Gymmet
3. Äter lingongrova med makrill
4. Dansar.
5. Äter ris och tonfisk
6. Dansar
7. Gymmet
8. Äter pannkakor och keso alternativs pirog
9. Duschar. Ibland.
10. Sover alltid innan 22.00
Oförtutsägbar?

Fast idag toka jag till det och placerade ett extra gympass på 6:ans dans.
På helgerna super jag ibland på fredagar och ibland på lördagar. Ibland båda.
Det är viktigt med variation. Har jag hört.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar