lördag 11 december 2010

Sexguden Sigrid

Jag har världens bästa hemmafruar. När jag kom hem från träningen igår gled jag direkt in i duschen, och när jag kom ut stod maten på bordet.
Tacos och Idol har blivit en familjetradition som vi inte riktigt vet hur vi ska lyckas ersätta nu när Jay är framröstad segrare. Stackars Jays fruga, lämnad och övergiven för en tonåring med sneda tänder. Dumpad inför hela svenska folket. Så skulle jag aldrig göra mot mina fruar,
dom är ju bland det finaste jag har.

Ikväll ska jag på romantisk dejt med min vackra Carrie.
Vi ska laga mat och prata om viktiga saker som vaginala orgasmer, märkliga människor och sexiga män. Egentligen är det Carrie som ska laga mat. Jag blir väl som alltid assistenten som får duka, fast bara om det inte är för dyra tallrikar som kan gå sönder. Caroline är en mycket speciell person som en gång i tiden gav mig handsvett. I början var jag livrädd för Carro. Hon gick i dansklassen året över mig och hade inte alls någon lust att släppa in mig i gänget när jag började hänga med Sigga som gick i samma klass.
När jag tänker efter ser jag ett mönster bland mitt urval av vänner. Ett mönster där första intrycket av dessa personer skriker bitch.
När jag tänker på det ännu mer är det bara Sigga av mina närmsta som inte gav mig ett bitchigt första intryck. Nu menar jag inte att alla mina damer var lika bitchiga som Titti, utan mer att alla hade garden uppe lite. Alla utom min vackra Sigga som även fick även mig att sänka min alldeles för tidigt.
Vänner är vackert, men även konstigt när man tänker på vilka personligheter man faller för och fungerar med.
Vad som även är konstigt är att jag vet att Sigga är grym i sängen. Det kom jag på igår. Bara sådär som en klockren uppenbarelse när jag såg en bild på hennes blogg.
Jag tror jag är synsk.
Grattis Henka.

Innan jag bråkar mig tillbaka till gymmet måste jag sova. Natten gav ca 22 minuters sömn. Max. Någon hade mardrömmar vilket resulterade i ett jävla liv och bök i min 105 säng. Imorse noterade jag x antal nya blåmärken och kraftigt mörka ringar under ögonen. Charmigt. Mitt vanliga jag hade delat ut en varningsspark i sidan som utan respons direkt leder till en ny sovplats för det störande objektet.
Mitt ödmjuka nya jag sparkades inte och lät sprattelgubben ligga kvar.
Sprattelgubben som drömmer om saker man bara ser på tv är fin.


Bitterfittorna..

... och hon som får ligga


4 kommentarer:

  1. Hahaha, du är ju rolig..
    Jag var väl ingen bitch? Eller?
    Tack för igår min ängel, du är fin och bäst!

    Ses snart igen!

    Love

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, jag minns det som igår. I ettan innan vi skulle dansa i gallerian så stod du o sebbe på händer så försökte jag prata med dig o fick feeeetdissen. Konstig mening som man egntlignm inte får publicera, men jag är bakis, då är det ok. KÄRLEK

    SvaraRadera
  3. OCH ett feltramp på en tangent. Illa.

    SvaraRadera
  4. haha.. jag minns inget :p
    Jaja, jag VAR kanske en bitch.. huvudsaken nu är att jag inte ÄR en bitch nu ;-)

    Puss my Love!

    SvaraRadera