lördag 11 december 2010

Ingen förstår oss..

.. förutom vi
Vi är KÄRLEK


Mal
Jag la en tanke på min vän, som jag önskar snart ska komma hem.
Det finns så mycket jag skulle vilja säga dej, lixom inte bara hej.
Så många upplevelser jag vill dela, även fast ragg är en del är det inte det hela.
Hur ska jag klara mig när du återigen far till fjärran öst, o kommer inte hem mer förän i höst?
-Hur kan du lämna mig din ruttna apa, är något en typisk jag skulle gapa.
Jag tänker om vi kanske skulle ge upp, att jag låter dig finna en annan tupp.
Men vet du va, det är dig jag vill ha. Jag vill ha dig nära så jag på dig kan titta- nu låter det lite som jag vill att du ska slicka min fitta. Det kan du väl få göra om du vill, men jag vet inte hur det skulle gå till- när jag är här, och du där- min vackra vän jag alltid ska hålla kär <3

Ew
ooooh ta mig fan!. de där va de vackrast ja hört!.
jag är inte så bra på rim så tror de är kört.
men du vet du la redan! så ja kör mitt gamla vanliga race!.
DU ÄR BÄST! ´
snart vi skall synas, de vill ja lova!.
men först. ska ja i thailand sov...a,.
jag ärdock hemma i jul.då ska vi hitta pånåt kul?
vilket datum är du hemma? så vi på varandra kan klämma?
fast mer som vänner.. för vi vet ju båda va varandra känner. d
u gör mig glad o vi har alltid roligt.. du kan väll förlja me dit det är soligt?
ja, vi måste prata. om livet, dudes och att ja är en skata?

slå en pling så fort du kan, så vi kan bestämma vem som blir min man?
du är så fin. om ja vore man skulle du va min.
men det är du redan. men va händer sedan?
du min vackra mö. utan dig skulle ja dö!.

Vi bor ohälsosamt lång ifrån varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar