söndag 5 december 2010

Byta nr?

Gårdagen var fantastisk på alla vis. Jag har efter 22 år vant mig och accepterat att jag är född klumpig och deppar därför inte över min mobbes dyk i toan. Bilderna från kvällen som fanns där på är dock ovärdeliga.  På förfesten hos Carro fick supranen inom mig återigen komma till liv och göra nya öron skadade för livet. Singstar är min grej och skiter det sig med dansen kan jag bli nya Brittan. Lätt. Slå mig bäbis en gång till.

Inför gårdagens festligheter hade jag slagit på stort och rakat benen. Jag tyckte alla kunde kalla mig Lena, men det var ingen som nappade på det. Jag försökte berätta om mina lena ben för Finland, men hon fattar aldrig vad jag säger- eller så var hon helt enkelt inte intresserat av mina sexiga ben. Ibland har jag brist på samtalsämne, då är det bra att ha några ess i ärmen- som tex lena ben.
Trots mitt löfte om att aldrig mer sätta min fot på stekiga Berns var det där vi hamnade och stannade hela kvällen. Även om jag är den sista att erkänna när jag har fel så hade jag faktiskt stört kul igår. Dock tror jag inte Bernta hade så mycket med saken att göra.

Kommunikation är inte min grej vilket jag igår fick svart på vitt då jag samtalade med en trevlig man i sina bästa år. Till en början gick det bra, men sen blev det lite fel som det ibland kan bli när jag är inblandad i något. Mr tyckte att vi skulle byta nummer. Det tyckte INTE jag. Det var ju bara min TELEFON som var trasig, mitt NUMMER vill jag ju ha kvar. Mr gjorde ett nytt försök och frågade lite tydligare om jag ville byta nummet.
- Vadå, är du försäljare!?,
frågade jag på befallning av min smarta hjärna som återigen kopplade fel.
Konstigt nog så förklarade Mr en sista gång så även jag förstod frågans innerbörd vilket resulterade i att vi fick veta att Mr hunk var en sexig officer som skjuter först och lagar sen.

En söt liten flicka är kär i en militär
- för ingen kan ge henne ett skjut som en kille med gevär
Mkt internt, mkt kul.

Kvällen får 4 av 5 toast.
HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar