måndag 27 december 2010

Hej bloggen

Det har jag alltid velat skriva. Hej bloggen alltså. Hej fula bajsbloggen som handlar om absolut ingenting, men som trots det har ett gäng puckon som läser. När jag jobbade på juldagen kom nästan okända människor fram och sa att min blogg var vacker. Eller dom sa nästan så. Vad man verkar vara överens om är att jag inte riktigt har alla alla hästar hemma, eller alla chips i påsen, som man också kan säga.

Igår var det personalfest med den fantastiskt hetsiga besättningen på Plateu. Den hetsiga besättningen hetsar varandra att hetsdricka vilket är anledningen till att alla personalfester spårar. Innan igår trodde jag att jag nått min topp gällande hur full en människa kan bli utan att dö. Det hade jag inte, för den toppen nådde jag igår. Idag mår jag medium.

-Ska vi också ha ett seriöst samtal?
-Ja... Hur rakar du din fitta?
Det finns ett raklödder som heter Se vad du gör. Det ska tydligen vara bra om man vill se vad man pysslar med och slippa riskera raka av klittan. Finns på apotekets intimhylla där även graviditetstest och bot för kli i paradiset finns. Även filmjölk funkar bra. Till paradiset som kliar alltså.
-Jag vet. Jag är över gränsen. Punkt.
På Harrys i Motala finns märkliga människor. En märklig man var en längre dvärg som tyckte att jag hade det vackraste ansiktet i hela jävla världen. Han kom fram titt som tätast och knackade mig på axeln med pekfingret. Han raggade även på Patrik och alla blonda tjejer som infunnit sig på Harrys den kvällen.
Jag kände mig bedragen.

Hur orutinerad min fylla än kan verka vara så är jag ändå nöjd med att min kropp gav upp först vid stängning. Jackuthämtningen resulterade i två arga ordningsvakter och en arg Malin. Vakterna tyckte inte att man fick gå ner för trappan jag ville gå ner för för att slippa gå runt. Efter två tjatförsök testade jag att gå runt hörnet, ta sats, för att sedan försöka springa genom dom två vakterna. Det gick inte. Bussen hem är inte registrerad som ens utförd i min hjärna vilket jag kanske ska vara glad för.

Jag har haft världens bästa jul som jag njöt av mer än mest.
"Jag ser ju ut dum i huvudet"
/En nöjd farmors sätt att tacka för den fina mössan.

SKEPP Å HOJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar