måndag 27 december 2010

Är jag död nu?

-Hallåååå. Hallååååå..?
Så lät jag när jag nyligen vaknade. Så låter man nämligen när man vaknar med trosorna uppe i armhålorna utan att veta varför. När trosorna sitter knas kan man hoppas på att man haft ett trevligt ligg under natten, men så var inte alls fallet för mig. Jag kände säkert bara för att dra upp underbyxorna lite extra när jag spydde upp en veckas julmat samt tre liter sprit.

Så full som jag var igår har jag aldrig vart och planerar att aldrig bli igen. Tack vänliga själ som tog mig hem vilken jag misstänker vara min suster Mariah- bara hon skulle ta fram en papperspåse att spy i.
Papperspåsar är dåliga spypåsar- det vet jag.

Hade jag haft en kamera hade jag lagt upp en charmig bild på mig just i detta nu. Tyvärr har jag ingen kamera, så jag får skratta åt mig själv själv. Jag ser himlans rolig ut. Googlar man bakis kommer en bild på mig upp. Även ordet ful kan jag misstänka ge träffar. Charmig är vad jag är.
Charmig och väligt illamående.

MVH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar