lördag 30 oktober 2010

NKV OBG

Ikväll ska jag rocka bar igen.
Jag är galet taggad och ska hora dricks som aldrig förr.
En drink + samlag 300 150kr
Jag kan dansa också.
Systrarna Graaf ska återigen skaka mumsiga drinkar i takt till musiken och ta betalt för kramar.
Bordellmamma Titti svänger på sin fylliga byst och hovar in storkovan.
Jag och Maj får jobba lite hårdare då Gud gjorde oss till vackra Evor,
men med en Adams byst.
Majsan sprätter istället lite med sina långa ben och jag vickar på balettrumpan.
Frågar tjejer och fula killar efter vatten så står det längst ner på bardisken.
Frågar snygga killar serveras vatten med is och en blick underifrån.

Jag har saknat att jobba bar. Världens bästa skitjobb, helt klart.
På just Plateu finns även världens bästa personal.
Jag ska slemma ner alla med dregelpussar och klappa Staffet på huvudet.
Jag ska klappa Staffet på huvudet fast han blir irriterad och säger att han blir smutsig på flinten.
Jag ska säga till 25:an att jag tänker på han ibland. Då blir han glad.
-Maaaalin till Ilmi, kom
-Iiiilmi liiiissnar
Jag ska be Titti snuffa mig i örat så jag får såndär skön rysning. SNUFF!

Hur ska jag orka hålla mig vaken?
Jag är inte längre van vid att hålla mig vaken så länge. Heller inte allt oväsen.
I värsta fall får jag be herr Dj sänka musiken, och fröken boss om jag kan ta mig en kvick tupplur.
Det ska nog gå bra det här.

Nuuuuuuu KÖR vi!!!
Snart kör vi. Först ska jag duscha, sova, sminka, äta.
Nuuuuuuu KÖR vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar