måndag 18 oktober 2010

Pungspark

Mitt hår ser ut som en orakad pung. Det gör även Englunds.
Vi överlade och kom fram till att det var dags att ta tag i problemet.
Jag tipsade om en salong med lagom priser för två människor som hellre bränner sina pengar på utgångar.
Englund var på. Englund var på enda till vi hade pratat med en av frissörerna.
Frissören förstod inte oss och vi förstod inte frissören.
-Kan du lösa det?
-Precis..
Nu har jag bokat tid hos min grymma frissör i Linköping.
Jag tänkte om och tänkte rätt-
ska jag vara en fattig student måste jag väl ändå få vara vacker i håret.


Januari 2011 blir jag och Andreas ett sexigt sambopar.
En skadad lever lär vi få räkna med.
På söndagar dricker Lillis skumpa och jag äter pizza.
Jag skäller på Lillis för att hans stekiga strumpor ligger överallt,
och han skäller på mig när jag diskat utan att det blivit rent.
FANTASTISKT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar