fredag 15 oktober 2010

Lumparminnen

Antingen är jag är gravid och ska föda vilken sekund som helst, eller så har jag magkatarr. Jag ringde min ömma moder och bad henne ställa en diagnos. Efter bara en fråga var diagnosen ställd.

Ikväll ska vi mysa hos Johanna AKA Fyrsten. Egentligen stavas Fyrsten med ett u med prickar över, men det går visst inte att skriva på min dator. Är det min dator eller Johannas efternamn som är opraktiskt? Fyrsten låter Fyschten. Jag älskar att säga Fyrsten. Varje gång jag säger det känns det som i lumpen. Nu har jag inte gjort lumpen, men det känns så som jag kan tänka mig att det känns. FYRSTEN!

Fyrsten, Johansson, Karlsson och överste Jonsson
(hej, hej svennebanan)
ska prata lumpenminnen och dricka whisky hela natten lång. Tyvärr kan inte assistens Englund medverka ikväll, men överste Jonsson ska patrullera med Englund imorgon.
Faa- aaan vad trevligt vi ska ha det i helgen.
Jag saknar lumpen.

Fraaaamåt marsch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar