söndag 10 oktober 2010

Ursäkta

Jag har följt alla säsonger av Ensam mamma söker.
Jag vet, men det har blivit en grej.
När jag bodde i Skövde var jag lätt understimulerad av olika anledningar och vart irriterad på ingenting och agerade konstigt i många lägen.
Ett sådant läge var när jag mailade till Skövde morsan och förklarade vänligt med bestämt hur illa hon betedde sig och hur patetisk hon var. 
Jag lyckades även få med en pik om hennes ålder, rynkor och blåa tänder, 
Ett annat mail jag sänt tv 3 är angående dom sjukt dåliga dansarna i Singing Bee första säsongen.
Ursäkta mitt något svängiga och okontrollerade humör.
Nu har jag bytt p-piller och blivit en
normal människa utan hetsigt temprament.






Igår var hunken Eric Balfour här. Nästan. Världens längsta människa som är galet lik Balfour. Herr Balfour hade två uppgifter för kvällen- fixa naturgodis samt vara här i tid. Han misslyckades med båda. Han kompenserade med mindre smarrigt sockerfritt godis och vackra komplimanger. Forgive and forget.
Mys var det och besöket tvingade mig städa hela lägenheten. Alla 28 kvadrat. Två flugor på smällen.
Perfekt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar