lördag 23 oktober 2010

Smurfhits

Ikväll ska jag vara en ungdomlig dam. Igår var jag en övermogen tant.
Matlagning, förkrök och sedan vidare till Berns med några av dom bästa.
Carros karl är en häftig DJ som ska spela på Berns ikväll.
Vi ska få vara låtsashäftiga för att vi känner någon som är häftig på riktigt.
Jag har tränat hela dagen på att se låtsas-cool ut. Det går ganska bra.
Mina farligt snygga klackar hjälper mig.
Med dom på ser jag ut som en ståtlig kvinna.
Utan ser jag ut som en kort smurf.
Jag har nu varit vit som en snögubbe i tre veckor och jag känner hur levern riktigt gapar efter alkohol.
-Snart kära vän, säger jag och klappar mig själv på magen och skäms samtidigt lite för mitt udda beteènde.

DET KOMMER BLI EN GRIIIIIIM KVÄLL!!
-Woop woop, som Englund skulle ha sagt.
-Bless, som stockholmaren skulle ha sagt
-Fööööj faa- aan så taggad en ääää, som jag säger.



 
VS


Vad gör vi?
Nuuu kör vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar