lördag 16 oktober 2010

Tips från coachen

Panelen består av assistent Englund & överste Jonsson.

Lillen
 "En naturfärgad och realistiskt utformad liten plugg med förvånansvärt naturlik känsla"
E- Då Englund tyvärr led av magbesvär och var rutten i kanapen avböjde Englund som testkanin för Lillen
  J- Nog vet vi alla hur det känns att klämma ut en riktig hård jävel. Lille kändes ungefär så.. fast åt andra hållet.

Päronpung
"En rejäl rackare som verkligen får underlivet att pulsera. Staven är mycket mjuk med struktur och knottror vid roten för extra stimulans"
E- Helt klart minus för att den inte var grön. Den var rosa- päron är gröna.
J- När jag hör päronpung tänken jag på hängpung eller päronsplitt, men den här rackaren slår både en sexigt hängig pung och en mumsig glass. Pulsera- Jo, man tackar.


G- delfinen
"Badvänlig delfin. Söt liten delfin som gärna vill komma in. Med sin smala, lätt böjda form når den in långt och hittar till din magiska g-punkt. Eftersom den är vattentät kan du även ta med den i badkaret eller duschen"
E- Åh, jag ha badkar! Helt klart plus att delfinen kan dyka och förhoppninhsvis hålla andan länge nog att hitta det män aldrig lyckas med. G- punkten.
J- Söt? Liten? Smal? Böjd? Nej tack, vill jag ha det kan jag uppsöka en mindre lyckad man.


Eclipse Bäver
"Bävern är vår mest populära High-Techstav. Med sin snygga Transparenta och silvriga yta ger den ett stilrent och fräscht intryck. Klitorisretaren är i form av en bäver som med sin tunga retar dig till vansinne"

J- Oh herregud. Jag kan knappt sätta i laddaren i telefonen, hur ska detta gå.
E- HJÄLP!!! En alien i min famn. Hur stänger man av?

SUMMA SUMMARUM
Ni som fantiserat och utgått ifrån att jag och Em testat dildos på varann i en sexig lesbisk scen måste jag tyvärr göra besvikma. Em banga. Vilken dildo kommer nu att beställas?

Englund- Som den sanne djurvän jag är blir Delfinen mitt självklara väl. Nu ska jag skynda hem och sitta under brevinkastet och prata dirty- talk på valiska och hoppas att min delfin förstår och simmar fort in i mig.

Jonsson- Päronpungen blir min solklara vinnare. Päronpung, päronpung, päronpung. Man blir ju plastvåt bara av namnet. Heaven- here I come.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar