onsdag 13 oktober 2010

En Malin

Idag var jag hos min massör och kiropraktor. Hon är störtskön och om hon inte vore gravid skulle jag ragga med henne på en utekväll. Sist jag var där bjöd jag på show tack vare min något tankspridda hjärna. Jag tänkte fel om tiden och var tvungen att springa dit direkt efter klass. På en klass pissar man svett och modern klass som detta var dansar man barfota vilket betyder att man blir galet snuskig  fötterna. Samtidigt som jag bad hundra gånger om ursäkt för att jag var sen, svettig och med skabbfötter insåg jag att det var nära tvättdag. Jag bar mina porrtrosor. Där låg jag svettig och äcklig i spettsstring som man ser rakt igenom.

När jag idag entrade massagebordet var jag väl förberedd. Ingen svett, äckliga fötter eller knulltrosor. En helt normal, väldoftande kund, i heltäckande hotpants. 20 minuter in upptäcker jag att jag stressat på mina hotta pants lite fel efter duschen. Dom var ut och in. Självklart hade Mimmi redan sett mitt misstag och fick nu skratta ogenerat. När vi var klara tackade jag och lovade att inte vara mig själv nästa gång vi sågs.

Att göra en Malin..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar