måndag 11 oktober 2010

Mata mig!

Igår var jag vuxen och hade storkok. Jag la ner hela min själ i matlagningen och kände mig som mat Tina. Med storkok menas att man gör mat för en hel armè. Mitt lilla kök på 4 cm begränsade tyvärr min storlek på armè, men 4 matlådor blev det. 4 matlådor som smakar absolut ingenting.
Ytterligare 4 matlådor som jag får skämmas över i skolan och låtsas att det är asgott trots att det ser ut som en spya. 
-Mmm vad smarrigt, får jag säga och se nöjd ut.
Rakhi måste ha sett igenom mitt skådespeleri då hon
erbjöd sig att ta med mat till mig imorgon.

Idag på moderna klassen tyckte vår lärare att vi skulle avsluta lektionen med att massera varandra. Hon tyckte av någon konstig anledning att vi skulle massera varandra med hakan? Alternativ massage kallade hon det. Då jag inte är mycket för närhet tyckte jag att det kändes mindre mys att massera en svettig Em med hakan, så jag bjöd henne på en De luxe massage ala Malla, även den alternativ.
-Är det skönt, frågade jag självsäkert
-Det känns annorluna...

9 kommentarer:

  1. Väntar fortfarande på din adress babe. Vi är varandras motsatser när det kommer till köket. Jag är som Martha Stewart. Du är som Bambi på hal is. Men jag älskar dig ändå. Tänker att du behöver lite hjälp bara:)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte min adress riktigt. Storg 25 i solna. Dom andra siffrorna vet jag inte. Varför ska du ha den? Eller va de ett skämt jag inte örstod? Ska jag känna mig dum nu? Jag är bra på det. Vi är varandras motsatser på fler plan. Du är smart o jag är.. jag.

    SvaraRadera
  3. Haha Malin! Åååh, vill inte ge dig dåligt samvete över matlådor. Var ju bara snäll och erbjöd mig! Dessutom är det roligare att laga för två. Du tror nog att jag är smartare än jag är :) Men det gör mig glad i alla fall! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag måste ju ha den om jag ska kunna skicka hemmagjorda receptkort till dig ju, dummer <3

    SvaraRadera
  5. Haha, jag tror du är en hejare i köket RhhhhaaaCKhhhi! Du får lära mig något en dag. Maten du käka idag såg lättlagat o bra ut;)
    Jag är ju inte skriven här.
    Sen när sluta vi skicka saker över fejan?

    SvaraRadera
  6. Malin,
    du är underbar och jag saknar dig
    vi måste ses
    min telefon är pajj
    och jag har inte ditt nummer
    jag har samma nr
    ring om du vill
    jag vill
    kommer du den 30?
    jag vill du gör
    puss på dig
    min pippi
    fågel
    <3

    SvaraRadera
  7. DU kan vara UNDERBAR!
    Haha, jag har ju me lånemobbe utan nr.
    Älskar när man är intelligent o lägger allt på telefonen ist för det praktiska, PRAKTISKA sim-kortet

    SvaraRadera
  8. I agree..
    fick inte ens svar på hälften av mina frågor
    men jag gillar dig ändå.
    nu ska jag ner i tvättstugan
    fan va snygg du är!
    hejj hejj

    SvaraRadera
  9. hahahahahaa
    förlåt.
    klart jag ska komma den 30e
    o jag kan lova att jag saknar mer <3
    Ja hr ju inte ditt nr på denna mobbe så skicka de lr slå mig en
    0707473633
    Kärlek

    SvaraRadera