söndag 24 oktober 2010

Fram & bak

Backdrunk. Det är jag idag. Igår jag jag framfull och idag är jag bakfull. Det är mindre skojsamt att vara bakfull om man skulle få för sig att jämföra. När jag är framfull gör och säger jag konstiga saker. När jag är bakfull tänker och kommer jag på konstiga saker.

Ibland gör framfullheten att jag får hicka. Igår hade jag sexig hicka halva förfesten. Em skulle skrämma mig och låtsas- knuffa mig från balkongen. Blir man rädd ska hickan tydligen försvinna. Det enda som nästan försvann var Emelie. Står man på huvudet och sväljer många gånger sägs hicka försvinna. När jag stod på huvudet vart jag så fascinerad av mina tuttar så att jag glömde svälja. När och hur hickan försvann är ännu oklart. Jag kände att just hickan var en så stor del av kvällen att jag var tvungen att skriva om den..?


Många som är på Berns är egenföretagare. Alla jag pratade med under kvällen hade ett eget jävla företag. Man hade också en ullrock och randig halsduk.
- Vad fan e grejen, sa jag på klockren stockholmska och svansade iväg i hopp om att finna muskulösa byggarbetare.
Jag hittade inga byggarbetare, men en himlans massa brunbjörnar samt en grön kanin. Brunbjörnarna hade rastaflätor och jazzade som galningar på stora dansgolvet där det var någon reggienisse som sjöng så vackert så. Den gröna kaninen studsa runt i vippen. Emelie erbjöd sig att gå fram till kaninen och säga att hennes kompis tyckte att kaninen var söt. Jag tackade nej till erbjudandet. I vippen spelade Carros karl. Jag dregla ner hela min klänning när jag såg han spela. Caroline har en mycket sexig sambo.
Det bästa jag har här hemma är risgrynsgröt.



Nu blir det flöt med risgrynsgröt.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar