söndag 28 november 2010

Bert- bettet

The hills- maraton, snöstorm, lussebullar, julmust, mat, godis.
Hills på tvn, datorn på magen och en hand som går mellan godispåsen och munnen allt för många gånger. Idag är första dagen på galet länge som jag tar helt ledigt från svett. I brist på ett mer stimulerande liv hann gymmet besökas tre gånger igår. Världens bästa känsla gånger tre. Tyvärr är mitt knä kärring igen och gnäller. Min stukade fot är fortfarende svullen men tack vare tejp hör man inte klagomålen. Idag känns som en söndag för länge sen.

Igår kväll toffla jag med Balfour. Mitt charmigt klumpiga jag såg ingen anledning till att låta Balfour undkomma min bristande kontroll på mig själv. Trots att jag knappt räcker upp för att bita han i bröstvårtorna, varför man nu skulle få för sig att göra det, lyckades jag bryta näsbenet på han. Balfour gjorde Bert- bettet. När Bert ser Nadja Nilsson biter han i luften och låter skojsamt. Jag vart så exalterad när jag insåg att Balfour hade koll på de viktiga sakerna i livet att jag gjorde ett Bert- bett samtidigt som jag liksom hoppade till. Vips hade vi en mosad näsa i lokalen. Pungkross, skallning, näsblod och ev brutna ben är vardag om man väljer att vara för närgången med mig.

Bert är mannen i mitt liv. Efter svettlöken Åke.
Sexiga pojkar

Klart slut- varulvstjut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar