lördag 20 november 2010

Bajsbrun

Jag har haft för mycket fritid de senaste dagarna. Det har resulterat i att jag funderat över viktiga saker i livet. Jag har funderat på att ta bort mitt tre veckor gamla nagelack. Jag la en tanke på de stackars män jag alltid glömmer när jag får för mig att gå igenom min ligga-lista. Jag funderade över varför man glömmer vissa fortare än andra och kom fram till ett sorgligt svar. Flest viktighetspoäng fick mina funderingar om att kanske bli brunett igen.
Att vara brunett har sina fördelar:

  • Man ser inte ut som en blond bitch. Möjligtvis en bitchig brunett, men det är inte lika farligt.
  • Eftersom man inte är en blond bitch får man fler vänner, såvida dom inte upptäcker att man är en förklädd beeeaatch 
  • Fläta, fläta, fläta. Alla flätor blir vackra i brunt hår.
  • Sist men inte minst- man blir automatiskt smartare.

Tänk er vad snäll jag skulle uppfattas som.
Östgötsk brunett med inbakad fläta.
 Kanske skulle stockholmsjävlarna sluta knuffas så dant på tunnelbanan då.






1 kommentar:

  1. Haha, jag och weise som par? Hmm.. nu är du nog ute och cyklar!
    Jag längtar efter dig!
    Puss

    SvaraRadera