onsdag 30 mars 2011

Barca VS Ibiza

Em, Carro, Fyrst & Mal
AKA
Taggad, Taggare, Taggast & Övertaggad

Destinationen lutar år Barca. Jag röstade Ibiza men blev nedröstad.
Gratis klamydia menar dom, vacker bränna tänker jag.

"Fatta- uteservering, kvällssol, vin till dom vuxna och öl till barnen"
Enligt Fyrst är det jag som är barnet. Fyrst är då alkoliserad pensionär och Carro kulturdyrkaren. Em smugglar säkert med Oskar och leker ansvarsfull.

Jag och Fyrst kommer satsa helhjärtat på bränna och fylla. Carro kommer garanterat ligga. Hon är av någon anledning kåt på spanjorer och kommer dirr om en man säger olla. Det låter olla, men tror bestämt det stavas annorlunda. Em och Oskar tar romantiska promenader och hånglar i solnedgången.
-OLLA, OLLA kommer jag och Fyrst moget gapa för att sedan låtsasolla Oskar.

Oskar får nog inte följa med. Tror inte Em har en såndär flygbur, plus att jag tror de är asdyrt att ta med hunden utomlands. Em har en knasigt nära relation till sin hund. Lite som min syster Lindas relation till Alvar.

BÄR NER MIG TILL SJÖN
BÄR NER MIG TILL SJÖN
JAG KÄNNER ATT JAG MÅSTE I
OCH BADA
OCH NÄR DU BADAT MIG SÅ SKA DU TORKA MIG SEN VILL JAG
I IGEN!

Den sjöng vi på kyrkans barntimmar när jag var liten och min mamma trodde jag skulle bli snäll om jag blev lite religös. Funka dåligt.
Ska översätta låten till spanska och göra show på show på show.
YOYOYO
Mkt internt nu!

Heppåre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar