onsdag 9 mars 2011

Naturkunskap

Min sträckning börjar i hamstring, jobbar sig upp mot röven, viker av och upp mot härligheten så att säga. Smärtan som uppstår vid en hög kick skulle kunna jämföras med att bli våldtagen av en blåval.
Den får mig även att gå som om jag hade en blåvalsbebis där bak.

Jag funderar på att slå upp ett tält här utanför, hyra ut mitt rum, och på såvis ha pengar över att lägga på kiropraktor. Min tar ju bara 500 för 30 minuter, och jag behöver ju bara en till två behandlingar i veckan.

Det är vildmarks- mässa i Sthlm denna helg. Officer förljer gärna med.
I fredagskväll kollade jag på BB och han på tält på datorn.
I söndagskväll var det BB igen, då tog han fram en broschyr om båtar.
Vi har olika intressen. Jag får be om en privatkurs i indian- liv innan jag flyttar in i mitt tält.

Den här veckan har vart den fulaste på mycket länge. Jag är trött på att vara ful, svettig och iförd trikåer. Jag vill ha klackar och vanliga kläder. Beslutsångest framför en välfyllda garderob. Lite smink och kanske ett sprut parfym. En frissyr som är vad som helst annat än en knut mitt på huvudet.

- Vilken dräkt skaaa jag ta idag? Marinblå? Vinröd? Svart?
Eller kanske festa till det med grått?
- Oh, herregud, svarta eller vita trikåer? Gah! Jag kan INTE välja!!


Blåvalens penis är 5.5 meter.
Välutrustad grabb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar