måndag 28 mars 2011

Dumpad

Två veckor kvar till intensivvecka och föreställning. Stress över koreografier som inte sitter helt och de som inte ens är koreografiskt satta. Stressen blir inte mindre av att jag kan sätta en slant på att jag kommer vakna imorgon utan röst med reservklet i näsan. Haft en förkylning som inte velat ta mig fullt, men heller inte släppt taget helt. Låter som den tragiska kärlekshistoria vi alla vart med om.

Lillan var hemma förut. Jag blev jätteglad. Jag försökte få han att erkänna vem han lämnat mig för. Det gick inte, men det gjorde inget- nu var han ju tillbaka. När jag var som gladast insåg jag att han bara var hemma för att packa om sin väska. Övergiven och ensam ligger jag nu och försöker tycka att 4an är en bra kanal. Min sambo har flyttat hemifrån och mr officer befinner sig på okänd ort.

Jag hade hemlängtan igår så jag och officer åkte och storhandlade på Maxi- för det gör man på söndagar i Linköping. För att jag skulle känna mig extra hemma tvingade han mig att köra dit. Det gick ganska bra om man räknar bort några småsaker. Vi storhandlade tacos och diverse produkter som bygger en bra bas för en framtida fetma.

Tack och hej- tjocka tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar