fredag 1 april 2011

Plötsligt händer det

Jag hade mer oflyt denna gång än vanligt gällande sjukdom. Jag har idag varit hos herr doktor som var en fru som konstaterade att jag inte hade lunginflammation. Fick knark som ska bota mig och laga mina lungor som smärtar som om dom just vart i ett gängslagsmål mot Hells Anglels. Två lungor mot 40 arga moppedister.

Imorse var jag inte katig. Varje hostning kändes som 12 knivhugg och efter en hostattak gav jag upp min hårda yta och ringde gråtandes som en femåring efter hjälp. Tyvärr svarade ingen hjälp. Den enda hjälpen som svarade var min lärare Nella som tror att jag är gjord av sten. Hon freaka och jag freaka. När vi freakat klart ringde alla hjälpar samtidigt och Carro tog mig till läkare. Coolare har jag ju vart i mina dagar.

Nu är jag hemma och lyssnade nyss av min svarare på mobben. Trots smärtan kunde jag INTE sluta garva åt mina fantastiska vänner med penis. Dom befinner sig nu i sälen med hockeylaget. Skulle bli förvånad om dom ens hunnit med ett åk då prio ett ligger i flaskan. Törstiga grabbar. Daniel och Adde gjorde show igår vilket fångades på min svarare. Daniels gotländska och Addes östgötska kommer fram så galet charmigt vid dyngfylla.

D- Hej Malin, det är Daniel dihä. Jag skulle bara säga att... undrar vart du är någonstans. och... orolig för dig. o jag sakner dig.  jag skulle vilja att du ringer mig så fort du hör det här så jag inte behöver vare så orolig
A- o JAG MED!
D- o han också.
D- hejdå
A- vi är oroliga!
D-  ja
A- hejdå
D- hejdå

B1 o B2   Piff o Puff   Bill o Bull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar